Zselé lakk gyakori kérdések Megrendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések Mennyi a szállítási határidő? A szállítási határidő 1-2 munkanap, de maximum 5 munkanap. Banki átutalásnál, a bankszámlánkra megérkezett pénz idejétől értendő a szállítási határidő! Pontos kiszállítási dátumot a web áruház minden oldalán kiírja.  Ki hozza a csomagot? A csomagot a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. Bármilyen otthoni, vagy munkahelyi címre kérheted a csomagot. A csomag kézbesítése munkapapokon 8.00 - 17.00 között történik. Ha szeretnél üzenni valamit, azt a megjegyzéshez írd be. A megadott telefonszámon felhívunk, ha bármi gond adódna a megrendeléseddel kapcsolatban.  Mennyi a szállítási díj? Banki átutalás és utánvét között választhatsz: - Banki átutalás (előre átutalod a megrendelés értékét): Megadott számlaszámra, előre fizetheted be az összeget. Így a szállítási költség minden esetben 600 Ft. Fontos: Akkor postázzuk a megrendelésed, amikor a vételár és a szállítási költség a bankszámlánkra megérkezett! - Utánvét (A futárnak fizetsz átvételkor): A megrendelésedet a legközelebbi csomagfeladási napon átadjuk a postának, amit a postásnak kell kifizetned a csomag átvételekor. Hetente minimum 2 csomagfeladási nap van, hét elején és a hét vége felé. A szállítási költség 1 300 Ft. Ha 10 000 Ft felett rendelsz, a kiszállítás Magyarország egész területére IGYENES! Függetlenül, hogy utánvétes, vagy átutalásos fizetést választottál.  Hogyan rendelhetek külföldre? Külföldre Európán belül bárhová szállítunk. A webáruházban kiválaszthatod melyik országba szeretnél rendelni. Itt a szállítási díj minden esetben 4 500 Ft. Külföldi rendelés esetén csak előre, banki átutalással tudsz fizetni! Európán kívüli országokba nem szállítunk csomagokat!  Van-e mindenből raktáron? A Web áruházban található termékekből minden termékből van raktáron. Ha mégis átmeneti hiány lépne fel, akkor a web áruház nem engedi megrendelni a terméket  Milyen garanciát kapok a vásárolt termékekre? Minden általunk kínált és tőlünk vásárolt termékekre 30 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Neked csak vissza kell küldened részünkre a terméket, és mi szó nélkül visszafizetjük a teljes vételárat! Ezáltal teljes biztonsággal kipróbálhatod, sőt használhatod a zselelakk.hu termékeit, úgy hogy bármilyen kockázatot vállalnál. Azért adunk garanciát, mert tudjuk, hogy a termék jó! Hisszük, hogy Neked is nagy hasznodra válik. Az eddigi tapasztalatok, és a vásárlóink elégedettsége hamar meggyőzött bennünket is.  Miért jobb, ha az interneten keresztül itt rendelem meg a termékeket, mintha boltban venném meg? Az oldalon minden készlethez, olyan egyedi (csak digitálisan használható) szolgáltatások járnak, amit a hagyományos kereskedelemben nem kaphatsz meg. Az oldalon olyan plusz információkat és segédanyagokat kapsz, amit speciálisan ehhez az oldalhoz és ezekhez a zselélakk.hu szettekhez fejlesztettünk ki. 10 000 Ft felett INGYENES kiszállítás Magyarország egész területére! Így gyakorlatilag házhoz viszik a terméket és semmilyen plusz költséget nem kell fizetned. Ezekkel a lehetőségekkel árban és szolgáltatásban is garantáltan a legteljesebb kiszolgálást tudjuk nyújtani Neked.  Visszavásárlási garancia A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti ügyfélszolgálatunkon a 06 (20) 437 45 66 telefonszámon, vagy e-mailen a info@zselelakk.hu címen. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.  A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei Távollévők között létrejött szerződés esetén a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szerint a fogyasztó a szerződéstől a termék kézhezvételének napjától nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Elállás esetén a vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul visszaszolgáltatni. A Netkosár Marketing Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, a nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a vásárlón. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A Netkosár Marketing Kft követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A termék visszaszolgáltatása postai úton történik (4027 Debrecen Füredi út 75/B 5/20). A Netkosár Marketing Kft. technikai okokból csak postai csomagot nem tud fogadni, ezért személyesen a termék visszaszolgáltatása nem lehetséges. A vásárló kérésére, az ügyfélszolgálat készséggel gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, ügyfeleink ilyen irányú igényüket ügyfélszolgálatunkon jelezhetik. Ebben az esetben, a visszaszállítás költségeivel kapcsolatosan a Magyar posta díjtáblázata a mérvadó! DÍJTÁBLÁZAT |